Fredag

Har inte skrivit här på evigheter och känner nu att jag vill börja skriva av mig här igen, försöka iallafall!

Mycket har hänt i mitt liv sedan jag skrev här sist, har fått en liten dotter vid namnet Leah ebba vera norén och o-o-oh så otroligt underbart det är att vara mamma till en sådan fin flicka!
Den känslan kan jag inte beskriva..

Jag och Joakim gick ju isär under graviditeten av många olika anledningar, men sedan när han började vara hemma hso mig mer kände jag att känslorna började komma tillbaka och här är vi, tillsammans och bor ihop igen, här i min lägenhet och jag är super lycklig och har det jättebra!

Nu tillbaks till vardagen:
Idag är det fredag och Joakim vill ha en ensamkväll med mig, så han har bestämt att vi ska gå till suads och äta mat och medan vi är där skall Leah få vara hos sin farmor :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: