mammaledig

Det är väldigt skönt att vara mammaledig fast jag saknar allt att jobba också, att få in en riktig vardag och ha mer pengar i månaden att leva för.
Men jag känner mig verkligen inte redo för det än eftersom att Leah bara är fem månader snart!

Det är ju självklart ett jobb att vara hemma som mammaledig också, det är ju städning, tvätta, ta hand om Leah, laga mat osv osv. Det är ju inte som att vara "ledig" men ändå.

Nu är klockan 12:00 och mormor är påväg hit och ska vara här en stund tills hon börjar jobba klockan halv 2.
När hon har vart här ska jag åka och hämta Joakim på jobbet klockan 4 för att åka till uddevalla för att pierca mig under läppen, så som jag hade innan.
Det växte ju igen när jag tog ut det under kejsarsnittet och sedan glömde jag att sätta in ringen igen på ungefär en vecka och då hade det redan vuxit igen.
Skulle ha tränat body pump 18:00-19:00, men det hinner jag ju inte idag iallafall.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: