Mammarollen


Jag har en dotter, Leah som är fem månader gammal snart och att jag gillar att gå ut och festa ibland, för att det får mig att bli glad, eftersom att dte är då jag träffar mina vänner och har roligt ihop med dem, betyder väl inte att jag som mamma är dålig?

Sen är inte det så viktigt för mig att dricka, men ibland är det ganska avslappnande och roligt.

Jag blir så otroligt upprörd när jag läser att det skrivs ut att "va fan blir man ens mamma för då om man måste varva vardagen med fest?".

Det är en stor jävla skillnad om man sitter och dricker sig berusad på vardagarna och helgerna, men att ibland gå ut och roa sig med vänner gör mig INTE till en dålig mamma!!


Kommentarer


Malin

Orkar man inte med vardagen utan att festa var det Hannah. Jag menade att det man kan roa sig på andra sätt.

2011-12-29 // 19:30:52

Jag håller med dig hannah!

2011-12-29 // 22:41:41
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: