onsdag

Snuttan nanar, jag har precis tagit ett gott bad med luktkula, rakning, god bodylotion och nu sitter jag i soffan med handduken omkring mig med tända ljus och desperate housewives, livet är för underbart!

Älsklingen är hos Tony och har vart där sedan vi kom hem ifrån uv, känner mig äntligen som mig själv igen med piercingen under läppen, det har känts fruktansvärt tomt utan den och nu ska jag aldrig låta det växa ihop igen!

Jag har blivit totalt beroende av desperate hpusewives, igen..
Under gymnasietiden ägnade jag rätt mycket tid åt den serien och nu när jag är mammaledig kände jag att jag ville börja glutta på någon serie igen och då fick det bli desperate housewives och jag älskar det!
Har precis börjat på säsong 5 och är totalt fast!

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: