Internet/Tv?

detta är inte heller en helt enkel sak att bestämma sig för?
Jocke säger Bredbandsbolaget? Gick in på sidan och kikade förut, värkade faktiskt ganska bra.
249:- i månaden de första 12 månaderna och 299:- sedan.
Då ingick telefoni, tv med alla kanalerna jag känner att jag tittar på och deras snabbaste internet.

Telia är det många som har, men har hört att det är skit, och dessutom krånglar det bara hemma hos mamma. Boxern hackar hela tiden, internetet slutar fungera hitt som tätt.
Har även haft telia när jag bodde hos emil och det krånglade ganska mycket då med, så telia blir det inte.

Mamma hade tidigare comhem och det tyckte hon var väldigt bra, men det tycker inte jocke.

Jag tror jag väljer bredbandsbolaget faktiskt!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: