Tisdag

Ullared och Ikea, Det var jätte trevligt :)
Fick köpt en massa bra saker, såsom handdukar, sängkläder (lakan), amningskudde (UNDERBAR att sova på), hushållspappershållare, servetthållare osv.osv.

 

Igår, hände det en massa saker!
Först åkte jag och lillemor ner till stan för att jag skulle till vårdcentralen för ögat (vilket gick jättebra, fick en ögonsalva), sen åkte vi hem till anki som bjöd oss på frukost :) Vid 10 i 12 åkte vi till nya lägenheten för att hämta nyklarna av de förra som bodde där och jag älskar den :)
Fick hämtat mikron, smörgåsgrill, satt upp handdukar, matta, tvål, elvisp, brödrost, jättefin lampa i hallen, det kommer bilder på lägenheten så småningom.
Efter vi vart där och grejjsat lite åkte jag, anki och pappa och åt pizza och sedan begav vi oss bort till EM
möbler
där jag köpte ett jättefint köksbord och en vit byrå till vårt sovrum.

Det blev det svarta bordet med ekskiva och anledningen till att jag valde just det boret istället för ett vitt är för att vi bestämt oss för att tapetsera om köket till ett mörkare kök, ska lägga ut bilder på det när jag kan så att ni kan kika för och efter sedan :)

Efter att vi vart på em möbler åkte jag och anki hem till henne och blev bjuden på jättejätte god mat! Kyckling, pommes och någon jättejätte god brunsås som tobbe inte ville avslöja :P

Nu ringde käraste anki och sa att hon ville att vi skulle åka till lägenheten i Brålanda så att vi kanta med oss allt smått därifrån så att det bara är för oss sen att hämta sängen när pappsen fått lånat Görans skåpbil :)
hejssvejs!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: