Tisdag

Som sagt, så åkte jag till jobbet förut, började klockan sju imorses och slutade klockan ett. Efter det åkte jag hem till Carro och åt mat och började se på "heartbreak hotell" och sen skulle hon iväg och passa barn och då åkte jag hem till mammi!
Efter 20 min kom anki och hämtade mig så åkte vi till överby. Blev ett par jätte snygga kängor, igen :P
Lägger upp bild på dom senare :)
Imorgon när lönen kommit in på kontot blir det överby igen och då blir det "mammaleggins, leggins med olika färger på, stor svart t-shirt och en till ansiktsmask", kommer upp bilder på det också ;)

Nu sitter vi hemma hos anki och tobias och har choklad i ansiktet och ska mysa ner oss i sängen och se på "hotet".

 Puss & kram

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: