Barnvakt

Det är fredagkväll och jag är hos mammsen och passar moa, amanda, robin och ida :)
Början blev inte så bra då robin fick för sig att låsa in sig på toaletten och när jag väl kom in var det bajs lite överallt, på toalettsitsen, på hela robin, på toalettrullen och på golvet, det blev badet kan jag ju säga :)
Sedan har Amanda fått feber stackarn, så hon ligger nerbäddad i soffan ♥

Jag var på mvc igår och mitt lilla hjärta ligger fortfarande på tvären.
Fick en ny tid för kontroll av "fostrets läge" på måndag och har den inte flyttat sig då får jag tid inför ett vändningsförsök, vilket jag verkligen hoppas att jag slipper..
Jag är igentligen inte så orolig för tanken i sig igentligen utan risken för kejsarsnitt finns ju då om den ändå inte vill flytta på sig efter försöket.. jag oroar mig nog i onödan, men det är inte lätt att låta bli!
Är det så att det skulle bli kejsarsnitt så blir det en besvikelse, men bara bebisen mår bra och kommer ut på något sätt så är jag lika lycklig :)

Imorgon blir lillasyster Ida 1 år, tänk va tiden gått fort och snart är det dax för henne att redan bli moster, herregud :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: