Dagisplats

Häromdagen fick vi besked hem om att leah fått dagisplats from den 20 augusti. Jag är inte helt nöjd eftersom att jag ville ha henne på fridhems eller vänerparken men detta dagiset har jag bara hört gott om så det blir förhoppnings vis bra :) det ska bli jätte roligt att kunna ställa upp och jobba mycket mer än vad jag kan nu! Det känns så otroligt skönt att ha ett jobb att komma tillbaka till efter mammaledigheten!! Jag har verkligen lyckats med livet känner jag!! Har fått världens finaste dotter, sambo, jobb, körkort, utbildning och helt underbara vänner <3

Nu på kvällen har jag och leah vart ute och gungat med anki, melwin och tobias och när jag och leah kom hem igen gjorde jag iordning välling och la leah i min famn framför 'madicken' och hon somnade som en stock med en gång :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: