hemsk dag

TRAFIK

Olycka i centrala Vänersborg

Uppdaterat: kl 12:55 (publicerades kl 12:40) Nyheter P4 Väst

Två personbilar krockade vid kyrkan i centrala Vänersborg strax efter halv ett. Tre personer chockades lätt, men ingen skadades. Räddningstjänsten kunde snabbt lämna olycksplatsen.

Detta hamnade i tidningen idag och i bilen var jag och emelie.
Jag är så glad över att jag inte tvärnitade för då hade föraren (som körde mot väjningsplikt) kört rätt in i min bildörr istället för bildörren till baksätet och det kunde slutat väldigt illa..
Lättnaden efteråt var att Leah inte var med i bilen..
Personen som körde på oss skrek att det var vårt fel vilket det inte var eftersom att jag körde på huvudled.
Tänk att sådant här kan hända när man minst anar det och att bilen blev intryckt på sidan har igentligen ingen betydelse eftersom att vår hälsa är det viktigaste men det är ändå så tråkigt att personer inte kan hålla sig till vägregler och bara köra hej vilt.
Och att jag och leah var nära på att frontalkrocka med en lastbil förra veckan var nog bara ett förtäcken på hur en oskyldig biltur kan vända till allvar.
Jag vill leva under hela Leahs uppväxt och skulle aldrig förlåta mig själv om det skulle hända något med Leah!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: