Dagis

Jag skulle gjort natten till idag men fick feber igår så jag fick stanna hemma. 
Jag vaknade imorse och var feberfri, åkte och köpte bil och påväg till göteborg kom den tillbaks igen.
Somnade förut vid 19:00 för att enveten som jag är bestämde jag mig för att "strunta i att vara sjuk" och jobba ändå men under eftermiddagen har jag känt mig feberfri men vaknade innan jag skulle åka till jobbet vid 21:00 och febern var självklart tillbaks och rethosta har jag så det skriker om det, så fyfan säger jag bara!
 
I tisdags åkte jag och leah till dagis för första gången och det gick JÄTTE bra!
och i onsdags åkte både jag och joakim med henne och sedan var jag med henne i torsdags och fick prva att lämna henne där i 30 minuter och sedan skulle jag lämna henne själv i fredags och det hade gått jätte bra det med.
Det kändes så konstigt att ha en hel förmiddag helt för mig själv och det ska jag även få på måndag och tisdag för då är jag ledig ifrån jobbet men personalen ville att jag skulle lämna Leah iallafall eftersom att hon precis börjat där så att hon inte är ifrån det över helgen + på dagar på samma gång.
 
Tiden går så fort så att jag knappt hinner med. Leah växer så det knakar!! <3

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: