dagen i det hela

Igår var jag och anki på överby och jag fick handlat kläder till Leah.
En tröja, ett par jätte söta vantar, två pjamaser, en mysdress, jeanslegging.

När vi kom hem var klockan 5 och då åkte vi och lämnade Leah hos farmor Mona så att vi fick städat ur lägenheten i stan och sedan åkt och storhandlat. Det blev mat för 2600 kr så nu finns det mat hemma kan jag ju säga :P

På vägen till bilen mötte vi pappa som skulle hit och lämna en jätte söt body till leah, ett paket natt blöjor till Leah och en kedja i vitt guld till mig, så go är min pappa!

När vi fick hämtat Leah åkte vi hem och packade in allting i kyl, frys och skåp och la Leah så att jag kunde åka bort till anki för en kopp te och lite tjat och fick se deras nya soffa också :)

Idag vaknade Leah klockan halv 7 och ville inte somna om så jag gick upp och satte henne i babysittern en stund medans jag placerade mig i soffan för att se på desperate housewives och fick i mig frukost och sen vid halv 9 la jag henne i vagnen och då somnade hon om igen och jag fick sova till halv 11 och det behövdes!

Vid 2 kom Emelie hit och drack latte och spelade yatzy och klockan 3 kom pappa och höll om sällskap en stund och medans han satt och grejjade vid min dator låg leah och sov och jag fick börjat med maten.
Idag blev det kött, champinjonsås och potatisgratäng med osttäcke, gott blev det!

Klockan 20 över 7 gick jag och emelie på bodybalance och kom fram till att det inte är så roligt längre, det känns inte lika bra som att gå på ett zumba pass, body pump pass eller ett spinningpass. På bodybalancen sträcker man ut kroppen, tränar lite mage, rygg och ben men inget man blir speciellt varm av och det är ju av den anledningen jag går dit, för att bli riktigt ansträngd och känna att jag tränar kroppen :)

Nu har jag lagt Leah för natten och Joakim har gått och lagt sig så nu är det väl min tur också, natti!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: