lördag

Nu ligger Leah och sover i vagnen cch Joakim har fått besök av nichlas ifrån göteborg.

Jag och anki pratade på om vi skulle gå ut ikväll eftersom att anki inte vart ute än sen Melwin föddes men sen ville jag inte lämna bort leah över natten i natt igen så vi tar en filmkväll istället och kanske går ut nästa helg istället då joakim är hemma och kan ha leah hemma :)

Denna datorn är helt kaputt.. den fungerar nästan inte alls längre.
Jag kan inte ens lägga upp bilder på bloggen för då raderas allt jag skrivit och sidan startar om.. inte roligt!
Så nästa månad blir det inköp av en ny dator men frågan är bara vad för dator?
Jag använder den ju endast till räkningar, facebook, blogg, google och lite nerladdning av musik och ibland filmer och även serier. Så jag behöver ju inte ha en så jätte dyr dator.
Tips om en bra billig dator?


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: