onsdag

Joakim kom hem kvart i 12 igår och vi la oss vid halv 1 och då låg snuttan fortfarande och sov i vår säng.
När vi lagt oss kändes hennes blöja lite fuktig så jag bytte den och då vaknade hon ju såklart så vi fick vara vakna en stund till innan hon somnade om :)

Idag vaknade hon klockan 8 och då låg vi kvar i sängen och myste framför tv:n en stund och nu har jag plockat lite här hemma och inväntar mormor. Leah ligger och sover i vagnen nu igen ♥

Jag och anki hade planerat att åka börja denna dagen med städning inför att deras nya soffa kommer klockan 12 och efter det en sväng till överby för att köpa kläder till våra älskade barn men eftersom att leah är så sjuk blir det ingenting utav det för min del. Jag stannar hemma med hjärteliten!

Senare när joakim kommer hem ifrån jobbet ska vi åka och storhandla och efter det städa ur 3:an i stan och sen bara mysa. Jag ska försöka hinna med solning idag också!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: