Zumba toning

Nyss hemkommen från ett pass zumba toning med Emelie och det är så otroligt kul så det ska vi börja gå på fler gånger i veckan. Har tänkt att varva zumba toning, body pump och spinning.

Idag startade jag dagen med att köra Jonna till trafikverket för att hon skulle göra teoriprov, som hon klarade, GRATTIS :)
Efter det åkte vi hem till mig och Jonna åkte iväg med min bil och hämtade Joakim på hans rast eftersom han jobbar här i vänerborg nu några veckor framöver. När vi ätit lunch som bestod av vitlöksbröd och wookgrönsaker skjutsade jag honom tillbaka till jobbet och hämtade Emelie (under tiden hade Jonna Leah här hemma) och då drack vi kaffe och tjötade.
Vid halv 4 började jag att tända ljus, steka köttet och stoppade in det i ugnen och koka potatis för idag fick vi besök av Mona och bjöd henne på mat!

Nu har jag bäddat ner min älskade Leah i soffan och hoppas på att hon kan somna snart så att hon får vila lite till så hon tillfrisknar snart! Hon har sovit mestadels hela dagen för den hära dumma febern som hon nu fått alvedon för igen.
Det gör så ont i mig att se henne såhär sjuk.. kan inte jag eller joakim drabbas istället? för vi förstår iallafall vad det är och vad skulle man inte göra för sina barn?
Lilla snutteliten..

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: