Helgen

Helgen har vart bra.
Jag började helgen med att jobba natt från i fredags till igår och efter jobbet åkte jag hem till mallan på en kopp kaffe och sen åkte jag hem och sov till klockan 13.00.

Jag, leah och joakim åkte till öveby och köpte nya byxor + tjocktröja till joakim och sen hem och bju tobbe på mat :)
Anki var på möhippa fram till ungefär 5 eller något sådant för sen ville hon vara med oss och förfesta istället, så vi var hemma hos dom fram tills vi gick in till stan klockan 9 :)

Kvällen på stan var enligt mig inte så rolig men det va allt roligt att komma ut med joakim, vilket aldrig händer annars.

Leah sov hos sin farmor och det hade gått jätte bra, men va man saknar de små när man inte har dom hemma!!

Nu på kvällen har vi ätit jordgubbar och leah blev dödatrött redan vid halv 7, men fick somnat henne nu klockan 9 för att hon var så ledsen..
Nä, nu ska jag fortsätta kvällen med joakim framför nån komedifilm.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: