Måndag

Igår kom Sabine och Mindy hit och tog en promenad runt restad med mig och Leah och sen följde de med oss hem en stund :) efter det kom mormor hit med tapetklister och i samma veva somnade jag Leah. När hon sovit en liten stund lagade jag mat som blev klart när hon vaknade och sen gick vi upp till Sofia och Kevin på lek och kaffe!

Jag har börjat laga egen mat som Leah äter och igår blev det stuvade makaroner och falukorv och det tyckte hon om! Igår fick jag in matrutinerna på förmiddagen riktigt bra faktiskt och det är så jag vill att det ska vara varje dag nu när hon snart börjar på dagis!

Klockan tre kom pappa och passade Leah till klockan 5 för att jag jobbade från 16:00 - 21:00 och sedan kom Joakim hem klockan 17:00 och då vet jag inte hur rutinerna såg ut på eftermiddagen..

Men iallafall:
7:30 välling.
10:30 smörgås med ost, mango gröt och till det, vatten.
14:15 stuvade makaroner och falukorv.

Man ska ju undvika mjölk fram tills de fyllt 1 år, men jag har börjat introducera det lite nu och Leah mår lika bra som vanligt :-)


https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/495477/images/2012/pic_207040728.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/495477/images/2012/pic_207040728.jpg" class="image">


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: