Söndag

Hade det roligt igår med anki och robert men mindre roligt på hamnkrogen sen, knappt någon där så det va tråkigt.. Åkte med robert lite till och anki stannade där med johanna och ronja.

Innan vi gick ut åkte jag och satte i löshår och när jag kom hem körde jag joakim och leah till anki och tobbe så sov vi där allihop inatt :)

Upptäckte leahs 5:e tand som är på g och idag har hon även stått helt själv längre tid än vad hon tidigare gjort när jag sett. Så himla spännande är det när hon lär sig nya saker.

Det känns som om att melwin nyss var en liten bebis men det händer saker där med! Han har ju en tand påväg i underkäken och idag stog han upp och höll sig i soffan, det har jag inte tidigare sett, vart tar tiden vägen? Underbara små barn!!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/495477/images/2012/pic_205141309.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/495477/images/2012/pic_205141309.jpg" class="image">


Kommentarer


Tiden går så fort! Älskade små busungar <3

2012-06-04 // 00:27:48
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: