Kalas

Det blev ingen solning igår för jag hade glömt av att vi skulle på kalas hos min kusin Alexander som fyllde 18 år :)
Innan kalaset kom Emelie och Amir förbi här på en kopp kaffe och lite prat.

Vi kom hem vid klockan 18:00 igen och när Emelie slutade jobbet klockan 22:00 kom hon hit innan hon skulle bege sig hemmåt och medans vi satt här i soffan och tjötade knackade det på dörren och det var Lina som hade jobbat och ville komma förbi och se om vi var hemma fär att hon skulle hämta Robert i thn inatt, så hon stannade här med oss. När emelie gick hem gick jag och lina ut på en promenad runt stan och sedan spelade vi kortspelet '500', jätte roligt kortspel!!

Idag ska jag träna förhoppningsvis både bodypump och zumba toning OM det finns platser kvar att boka vill säga.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: