veckan

I måndags åkte Joakim till Borås och på kvällen fick jag hoppa in och jobba och då passade mamma Leah och efter jobbet klockan 21:00 åkte jag hem till mamma för att hämta Leah men istället sov vi över där :)
På morgonen åkte jag hem och fick besök av Carro som skulle på ultraljud klockan 13 och det var en väldigt liten bebis som låg i magen, bara 1900g och det är ju beräknat datum om 4 veckor och eftersom att Carro alltid fått för tidigt födda barn tidigare så lär denna bebisen inte hinna växa så mycket.
Efter ultraljudet gick jag, leah och emelie bort på lägenhetsvisning på bangatan, bara runt hörnet här, så nu kan man ju alltid hoppas på att det är vi som har turen denna gången, men man vet ju aldrig? :)
Igår kväll åkte jag och leah hem till Emelie och amir åt god mat och myste hela kvällen och det blev att jag och leah spenderade natten där. INTE roligt att sova helt själva här nu när Joakim inte är hemma, men inatt blir det så :)
Igår färgade vi även våra hår. Lade i varsin avfärgning för att få bort våra svarta hår så nu när lönen kommer ska jag boka tid hos frisören för att göra slingor så att jag får en naturlig ljus färg till sommaren!
Idag har vi inte gjort så mycket, suttit ute i solen och gottat oss och jag har vart på apoteket och lite så.
Besällde även ett skal till iphonen där jag gjorde min egen designe på och det blev självklart ett vitt med Leah på bild på baksidan :)
Vid 4 kommer farmor Mona hit och hälsar på oss och sedan ska jag och leah bara vara hemma och ha mamma/dotter mys <3
Imorgon ska jag jobba natten så då är det Joakim och Leah som blir själv hemma.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: