Godmorgon

Igår åkte jag hem till anki på fm och sen ringde joakim och ville att jag skulle hänta honom och leah.
Påvägen följde anki med och helt plötsligt dog bilen i farten och ville inte starta igen så pappa fick komma och då startade den efter en stund..
Men vi körde tillbaka bilen till anki och tog hennes bil för att hämta dom så fick pappa ta min till stefan för att se vad problemet var och det var något med bensinen som skulle kosta 3000 att laga.. Så vilken tur att bilen snart ska in på värdering så jag förhoppningsvis slipper den!!

På kvällen åkte vi hem till mamma och åt taccos :)

Klockan 3 idag kommer några som ska titta på soffan så nu hoppas jag dom köper den :) det negativa är att vi blir utan soffa i ca en vecka :/ men det är värt det :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: