Lchf

Igår på dagen åkte jag och leah och hälsade på anki och sedan kom joakim dit efter jobbet vid halv 5 och då åkte vi hem och lagade mat, köttfärsås med vitlål. Sedan åkte joakim till tony och jag myste med leah och fick besök av min älskade sofia som man inte träffar så ofta <3

Jag och joakim har ju börjat med lchf för några dagar sedan och än så länge går det jätte bra för våde mig och joakim. Jag har knappt ätit mer än tre portioner om dagen för att jag blir så illamående av allt det feta. Igår stod vågen på 61,7 och för att jag ska sluta med lchf ska den stå på 57kg.

Inatt har jag haft en helvetes natt med hosta och kliande på halsen så jag knappt kunnat sova och sen på detta har jag drömt och den var som vanligt knäpp.. Jag drömde att jag var på kalas och det serverades pizza och smörgåstårta och jag började gråta och sa att de inte behövde ställa fram smörgåstårta eftersom att jag inte kan motstå det och gick runt och frågade alla på kalaset om de tyckte att jag skulle fuska och ta en bite men alla sa nej så jag gjorde det aldrig.
Konstig dröm!

Inatt är det andra natten leah sover hela natten genom utan att vakna för mat och jag hoppas det fortsätter så :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: