ny bil härnäst!!!

Imorse gick jag upp vid 6, gjorde mig iordning och väckte sedan Leah för att lämna henne hos Jonna så att jag har kunnat jobba 8-14 idag :)
På em kom pappa hit och vi har suttit och tittat på bilar.
Jag vet ju inte vad som kommer att hända härnest med min audi.
Kommer dom laga det som blivit eller behålla bilen och ge mig pengar?
Hur det än blir så köper jag mig en annan, oavsett om jag får tillbaks bilen lagad eller pengar för den och jag har nästan bestämt mig för en opel astra - 06, JÄTTE fin bil, men färg vet jag inte än!
På kvällen kom Sabine hit med Mindy men våra flickor var inte på humör så Sabine åkte hem för att natta Mindy och Leah somnade strax innan hon åkte.
Joakim är hos Tony och ser på hockeyn och jag har gosat ner mig i min goa jumpsuit med en popcornpåse i knät och ser på 'fråga olle' och efter det blir det 'gossip girl' :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: