Fan säger jag bara

I två dagar har jag befunnit mig på förlossningen, jobbet och sedan förlossningen igen för nu är det dags för mammas igångsättning men än så länge har det inte hänt så mycket mer än värkar..

Kom hem klockan halv 10 och joakim tog bussen en stund efter det och leah vaknade och har precis somnat om.

Just nu är det så mycket som händer både innanför och utanför mitt liv att jag inte riktigt hinner med att känna hur jag själv mår förutom dom dagarna jag verkligen förstår hur allting är och verkligen gråter, gråter och gråter. Det hela handlar väl om att jag igentligen bara vill vara lycklig och komma in i en riktig vardag men inte är det och allt jävla jobb för att kunna försörja mig och leah nu när vi bor ensamma. Jag skulle vilja ha högre procent så att jag skulle slippa jobba så jävla mycket extra för jag hinner inte med att ge leah den tiden jag vill! Jag säger bara FAN för allt just nu!!!!!! Det är ingen som egentligen förstår hur jag lever just nu, jag är helt jävla slut i både kropp och huvud att jag skulle tro att kroppen bara lägger av en dag


Kommentarer


Alexandra

Var stark Hannah! Det kommer bli din tur snart, det måste det! För det är du verkligen värd :) Jag hoppas verkligen att vicket du fått på Solhaga kommer leda till en fast heltid. Det lutar ju lite ditåt :) Kram!!

2012-10-25 // 01:01:20
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: