Helvetes jävla skit!!!!

Jag har jobbat sedan halv 8 imorses och det första jag gjorde när jag satte mig i bilen var att gråta för att jag mått så dåligt hela kvällen i rygg, lock för öronen som gör att jag mår illa som suttit i flera dagar nu, hosta, förskyld, svag i benen och allmänt trött och nere...
Jag kom hem och har ingen som väntar oå mig hemma, ingen leah och ingen sambo.. Leah är hos sin pappa inatt för att jag jobbat hela dagen och jag hatar det!!!! Jag hatar alla jävla helger, kvällar och heldagar, jag bryter ihop och cerkligen när INGENTING blev som jag trodde och varje jävla gång jag aka jobba så måste jag lämna leah hos sin pappa eller dagis och jag känner mig som världens sämsta mamma för jag vill kunna ha eftermiddagarna och helgerna ihop med Leah och ha RUTIN på vårt liv men INGENTING är rutin nu och jag orkar för fan inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: